ساحت

جوابيه

Posted in نوشته هاي شهروندي by majid on سپتامبر 12, 2008

اول مرسي از اينكه نوشته من رو به نقد كشيديد

دوم اينكه من بز رو حذف كردم چون شا يد حس بدي ايجاد ميكرد. هرچند اينجا بز سمبل سادگي و زودباوري هست.

سوم اينكه من دقيقا متوجه نشدم چه چيزي شما رو برآشفت؟ نقدجهاد طالباني كه اگه با ملاطفت چشم پوشي كنيم از اهداف شومش در بهترين حالت، هدفش به هيچ وجه مشخص نيست و فقط هر از چند گاهي يه عده رو ميفرسته رو هوا؟ يا نقد اون دسته ازبرادرهاي مسلمون كه با سادگی تمام عاملان اين حركات ميشوند؟ ويا شايد نقد اون دسته ازماهايي كه با حماقت پيرو شيادين ارتباط با امام زمان يا صاحبان هاله نور ميشن؟ يا نقد كسايي كه با تعصب بانگ دفاع از خوبي هر انچه در يك مملكت اسلامي مي گزره بر مي آرن. حتي اگه جلو چششون هزاران نفر نون شبشون روهم به زور گير بيارن. مگه نشنيدي فقر هم خانه فساده؟ و يا شايد ما نقد باز رو دوست نداريم و ترجيح ميديم توي خلوت خودمون به مشكلات برسيم؟

من از همون جايي كه شما اومديد امدم ,و اعتراض خوديها و بغضهاي استيصالشون رو شنيدم و ديدم. به نظر من ادامه اين شيوه كافيه. بايد رو بازي كرد ودردهارو گفت تا همه با هم يه فكري به حالش بكنيم. تا مردم كوچه و خيابون,  مثل  من, احساس فريب خورگي از دين نكنن. بسه منتظر نشستن و چشم اميد به چند نفر داشتن هم اخرتمون هم دنيامون داره به نيستي كشيده ميشه

در نهج البلاغه در نامه سي و يكم مي فرمايد : و العقل حفظ التجارب
عقل حفظ و نگهداري تجربه هاست

يا علي

پاسخی بگذارید

